Alla inlägg under december 2014

Av Caroline Backlund - 31 december 2014 16:54

Och vad har hänt?

Jag har provat ett annat jobb
Träffat underbara människor
Skrattat
Gråtit
Blivit gravid <3
Legat på sjukhus
Fyllt ett kvarts sekel
Förlorat min morfar och farfar
Förlorat min älskade kissekatt
Gjort saker för andra
Och för mig
Fått en ny familjemedlem
Flyttat
Varit med i världsrekordförsöket

Jag har haft ett fantastiskt år på många sätt. Även om saker nu är osäkra så känner jag hopp. Tack till alla fina människor som varit en del, liten som stor, av det här året. Till familj och vänner: jag älskar er.

Gott slut och gott nytt år!

Av Caroline Backlund - 30 december 2014 13:28

Så då har vi varit iväg. En stor blandning av känslor blev det verkligen. Tvilling nummer två har väldigt lite fostervatten och det var svårt att se och göra mätningar av h*n. Vi ska tillbaka på måndag och kolla igen hur det ser ut. <3

Tvilling nummer ett däremot mådde bra och alla mätningar såg bra ut.

Tvilling ett. Våran dotter <3

Tvilling nummer två <3 gick inte att se kön på h*n

Av Caroline Backlund - 29 december 2014 17:18

Exakt så känner jag mig nu. Kan knappt vara stilla för jag längtar så mycket till imorgon. Åh har klockan stannat? Vill se er nu våra älskade barn! Vi längtar så efter er och vi älskar er så hjärtat går sönder <3

Av Caroline Backlund - 28 december 2014 20:18

<3

Av Caroline Backlund - 28 december 2014 18:39

Åh vilken seg dag det varit idag. Och huvudet dunkar av värsta huvudvärken. Lägger på en smula halsbränna på det hela. Nä den här dagen får gärna ta slut nu :)

2 dagar kvar!

Av Caroline Backlund - 27 december 2014 22:20

Har ju haft det till och från i en månad men nu är det tyvärr varenda dag. Värst på kvällen då :/ uscha.

Av Caroline Backlund - 27 december 2014 19:46

Idag blev det julfirande med Connys mamma och bror :) gott fika och god mat och lite julklappsbyte :) det blev presentkort på babyproffsen och en slant :) man tackar!

Är totalt slutkörd nu så då blir det soffhäng resten av kvällen :)

Trevlig lördag gott folk!

(3 dagar kvar :D)

Av Caroline Backlund - 26 december 2014 15:54

Och åh vad jag längtar! 4 dagar tills vi får se våra älskade bebisar igen. Och om vi har tur så får vi också se om det är pojkar, flickor eller en av varje. Älskade hjärtan, ni är så efterlängtade av oss <3

Såg också att babyproffsen har kampanj om man bokar barnvagn nu :) 10% rabatt på vagn och tillbehör! Vi som ska boka efter rul :) perfekt!

Presentation


Hej jag heter Caroline och är mamma till tvillingtjejerna Savanna och Olivia som föddes 2 månader för tidigt i mars 2015.

Vi bor i Sundsvall och jag bloggar om vår vardag.

Nedräkning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards